دانلود کتاب حلاج مرتدی به دار آویخته
آثار آیةالله تربتی کربلائی
آثار آیةالله تربتی کربلایی
درباره
حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام فرمودند: مَنْ أَحَبَّنا بِقَلْبِهِ، وَ نَصَرَنا بِيَدِهِ وَ لِسانِهِ، فَهُوَ مَعَنا فِي الْغُرْفَةِ الَّتي نَحْنُ فيها. هر آن كس كه ما را در دل دوست بدارد، و با دست و زبانش ما را يارى دهد، پس او روز قيامت در جايگاهى كه ما هستيم با ما خواهد بود. الأمالی شیخ مفيد: ص33 مجلس٤ ح‏8 و بحار الأنوار: ج٢٧ ص١٠١ ح٦٤.
لینک های مفید
دعا برای فرج : اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً .
دانلود کتاب حلاج مرتدی به دار آویخته

کتاب حلاج مرتدي به دار آويخته

 

شناخت امام زمان عجّل الله تعالي فرجه الشّريف از اصول اوّليّه دين، بلكه از اصلي ترين آنهاست؛ و رسيدن به تمامي معرفت و قيام تمامي اوامر الهي بر پايه اين شناخت استوار است. از طرفي براي شناخت صحيح امام ناچار از شناخت راهزنان و دشمنان دين هستيم و همواره، راهزنان راه هدايت بوده و هستند.

يكي از افراد ضدّ دين و قرآن و امام زمان و اخلاق و علم، حسين بن منصور حلاج مي باشد كه توقيع (نامه) از جانب امام زمان عجّل الله تعالي فرجه الشريف در لعن و ارتداد وي صادر گشته است و از جمله كساني كه حكم قتل او را امضا كرده  اند؛ نايب سوّم امام زمان جناب حسين بن روح نوبختى قدّس سرّه بوده است، بلكه بر فقهاي از مخالفين اهل بيت نبوّت و قاضي وقتِ بغداد نيز، كفر و الحاد وي ثابت گرديد و همگي بر ارتداد او حكم نمودند.

در اين كتاب برخي از مدارك درباره حلاج از كتاب هاي فريقين خاصّه (شيعه) و عامّه پيروان سقيفه ملعونه گردآورده شده است و نيز سعي درجمع آوري مدارك معتبر درباره حلاج و پيروان وي شده است و در قسمت آخر كتاب نيز احاديثي صحيح از حضرات معصومين صلوات الله و سلامه عليهم اجمعين درباره عرفان و تصوّف و فلسفه آورده شده و همچنين احاديث ناب و روشنگري در موضوعات معرفتي آورده شده است تا راه حق و معرفت صحيح براي خوانندگان حق جو روشن گردد.

 

دانلود كتاب با حجم 3 مگابایت